Hoe werkt Anne?

Voor Anne hoeft u geen verstand van computers te hebben of goed te kunnen lezen. Met een spraakopdracht of eenvoudige druk op een knop, doet Anne precies wat u van haar vraagt. Kiest u voor een basis- abonnement, dan kunt u met een tablet en Wifi verbinding direct aan de slag. Benieuwd wat Anne allemaal kan? We hebben alle functies voor u op een rij gezet.

Voor Anne hoeft u geen verstand van computers te hebben of goed te kunnen lezen. Met een spraakopdracht of eenvoudige druk op een knop, doet Anne precies wat u van haar vraagt. Kiest u voor een basis- abonnement, dan kunt u met een tablet en Wifi verbinding direct aan de slag. Benieuwd wat Anne allemaal kan? We hebben alle functies voor u op een rij gezet.

TMA524x290_15

Iemand die u heel goed begrijpt

Anne spreekt, luistert en antwoordt, gewoon in uw eigen taal. Ze oogt heel menselijk met echte gezichtsuitdrukkingen. Ze moedigt u aan tijdens een spelletje, en kan bijna elke vraag beantwoorden. 

Anne is standaard beschikbaar in de volgende talen: Nederlands, Duits, Engels, Frans, Turks en Italiaans. Andere talen, zoals Japans of  Marokkaans, kunnen op aanvraag worden toegevoegd.

Test524x290_01

U bent in goed gezelschap

Mensen die Anne al in huis hebben, geven aan dat ze al snel aanvoelt als een goede vriendin. Iemand die met u de dag doorneemt, u de familiefoto’s laat zien en u graag aanmoedigt bij het spelen van een spelletje.

Via Anne legt u eenvoudig contact met uw familie, vrienden of zorgverleners. U kunt haar bijvoorbeeld vragen om uw kleinkind te bellen of te beeldbellen met de fysiotherapeut om samen uw oefeningen te doen.

Via de tablet kunt u eenvoudig foto’s en video’s bekijken. Bijvoorbeeld de vakantiefoto’s van uw kleinkinderen. En omdat deze functie gekoppeld kan worden aan de agenda, kan Anne u bijvoorbeeld een uitlegvideo van de fysiotherapeut tonen als het tijd is voor uw oefeningen.

Heeft u behoefte aan meer (technische) ondersteuning? Of wilt u gewoon even een praatje maken? Met deze optie kunt u eens per week tussen 10.00 en 16.00 uur een halfuur beeldbellen met een medewerker van onze helpdesk.

TMA524x290_02

Altijd iets leuks te doen

Met de volgende functies zorgt Anne ervoor dat u zich nooit hoeft te vervelen. 

Als u graag het nieuws volgt, kunnen we Anne zo voor u instellen dat ze de laatste berichten van uw favoriete nieuwsmedia toont. Als u wilt, kan ze die berichten ook voor u voorlezen, in een rustig tempo en heel goed verstaanbaar.

Zin in een spelletje memory, solitaire of een legpuzzel? Anne tovert uw lievelingsspel op de tablet tevoorschijn en maakt het spel zo makkelijk of moeilijk als u zelf wilt.

Via Anne luistert u naar uw favoriete radiozender(s). U hoeft haar alleen maar te vragen naar de zender van uw keuze. Ze zal u verder niet storen, behalve om u te attenderen op een afspraak of uw medicijnen.

Herinnert u zich de Polygoonjournaals nog? Vroeger waren ze in de bioscoop te zien. Nu kunt u samen met Anne ervan genieten, gewoon thuis op de tablet. 

TMA524x290_08

Zelf de touwtjes in handen

Met Anne als uw persoonlijke, digitale assistent heeft u minder snel het gevoel dat u telkens afhankelijk bent van anderen. En u hoeft ook niet meer bang te zijn om iets te vergeten.

Anne beschikt over een agendafunctie waar eenvoudig een afspraak in kan worden gezet. En als het tijd is, wijst Anne u op die afspraak, precies zoals die is ingevoerd. Als uw zoon of dochter die afspraak erin heeft gezet, zegt Anne bijvoorbeeld: “Hi pap, je zus uit Arnhem staat zo voor je deur! Weet je nog, ze drinkt haar koffie altijd met melk en zonder suiker.”

Met het eenvoudige online dashboard kan Anne op afstand worden ingesteld door de betrokken verzorgers die daartoe toestemming hebben gekregen. Zo kunnen afspraken waaraan herinnerd moet worden in de agenda gezet, oefeningen van de fysio of medicijnagenda worden ingevoerd.  Zelfs de moeilijkheidsgraad van de geheugentraining kan hierin worden aangepast. 

Is er iets wat je op een bepaalde dag moet doen, zoals planten water geven, de kliko buiten zetten of een wasje draaien? Als je Anne vertelt welke klus je wanneer wilt doen, helpt ze je eraan herinneren.

Wilt u dat Anne real time iets zegt om uw naaste te bereiken? Met de live chat functie kunt u een boodschap in het dashboard invoeren die Anne à la minute tegen uw naaste uitspreekt. Bijvoorbeeld: "Uw fysiotherapeut staat nu voor de deur. Kun je de deur open doen?”.

Anne helpt u eraan te herinneren dat u op tijd de juiste medicijnen inneemt. Als het moment van inname is verstreken, vraagt ze u of u de medicijnen wel heeft ingenomen? Als u daar niet op antwoordt, vraagt ze het een half uur later opnieuw. En, als u om wat voor reden dan ook, de medicijnen niet heeft ingenomen, dan adviseert Anne u om iemand te bellen.

Als u een goed beeld wilt krijgen van uw uitgaven, dan is het huishoudboekje van Anne misschien een goede oplossing?

Uw huisarts, mantelzorger, fysiotherapeut of andere zorgverleners kunnen met deze functie belangrijke instructies toevoegen. Bijvoorbeeld bewegings- of ademhalingsoefeningen, of een gezond recept. 

TMA524x290_09

Zorg op afstand altijd dichtbij

Uw mantelzorger, naasten, huisarts, fysiotherapeut, diëtist en andere zorgverleners vormen samen met Anne een ijzersterk team. Afhankelijk van de toestemming die zij hebben gekregen, kunnen zij op afstand voor u afspraken inplannen, foto’s en video’s plaatsen en met u beeldbellen. Zo is de zorg altijd dichtbij.

Via Anne legt u eenvoudig contact met uw familie, vrienden of zorgverleners. U kunt haar bijvoorbeeld vragen om uw kleinkind te bellen of te beeldbellen met de fysiotherapeut om samen uw oefeningen te doen.

Via Anne kunnen bijvoorbeeld uw familieleden of huisarts even kijken hoe het met u gaat. Of u niks vergeten bent bijvoorbeeld, of het lukt met uw oefeningen en of alles nog goed werkt.

Anne helpt u eraan herinneren dat u op tijd de juiste medicijnen inneemt. Als het moment is verstreken, vraagt ze u of u ze wel heeft ingenomen. Als u daar niet op antwoordt, vraagt ze het een half uur later opnieuw. En als het om wat voor reden dan niet gelukt is, adviseert Anne u om iemand te bellen.

Bent u niet zo goed meer ter been en is het daardoor lastig om bijvoorbeeld de gordijnen dicht te doen of de verlichting aan/uit te zetten? Of vergeet u dikwijls de verwarming uit te doen? Als uw huis daarop is ingericht, kunnen we Anne zo instellen dat deze acties automatisch worden uitgevoerd. Of u kunt Anne hierom vragen! 

TMA524x290_10

Uw privacy gewaarborgd

We hebben er alles aan gedaan om uw privacy te waarborgen. Zo hebben alleen die mensen waarvoor u toestemming heeft  gegeven, toegang tot uw gegevens.
Lees hier onze privacy policy.

TMA524x290_18

Altijd hulp bij de hand

Kiest u voor Anne, dan helpen we u natuurlijk op weg met een heldere handleiding. Ook bieden wij een online instructie aan. Die kunt u samen met uw mantelzorger of andere zorgverlener volgen.  Heeft u een vraag, dan kunt u altijd terecht bij onze helpdeskmedewerker door te beeld(bellen) of te mailen.

Naast deze handleiding bieden we de volgende mogelijkheden (al dan niet tegen betaling):

Via ons e-learning platform krijgen u en eventuele mantelzorgers een online training om te werken met Thuis met Anne. Zo weet iedereen binnen 1 uur, hoe Thuis met Anne werkt. 

Iedere nieuwe klant van Thuis met Anne krijgt naast ons e-learning programma tevens 30 minuten gratis instructie door een van onze medewerkers. Heeft u vervolgens nog behoefte aan extra ondersteuning, neem dan contact met ons op. 

De helpdeskmedewerkers staan voor U klaar op werkdagen tussen 10-16 uur.  U kunt ons altijd bellen of een bericht sturen en wij gaan aan de gang met het oplossen van uw probleem.  

Richt samen met een van onze medewerkers het dashboard in waarmee u Anne naar wens instelt op uw behoeften.

TMA524x290_11

Extra services op aanvraag

Thuis met Anne is voortdurend in ontwikkeling om verbeteringen en de laatste technologieën toe te passen. Er zijn een aantal extra services beschikbaar. Heeft u interesse, neem contact met ons op, ook als u andere wensen heeft. 

Heeft u behoefte aan meer (technische) ondersteuning? Of wilt u gewoon even een praatje maken? Met deze optie kunt u eens per week tussen 10.00 en 16.00 uur een halfuur beeldbellen met een medewerker van onze helpdesk.

Anne is standaard beschikbaar in de volgende talen: Nederlands, Duits, Engels, Frans, Turks en Italiaans. Andere talen, zoals Arabisch of  Marokkaans, kunnen op aanvraag worden toegevoegd.

Wilt u dat Anne nog slimmer is en allerlei vragen voor u beantwoordt? Bijvoorbeeld over geschiedenis, politiek, kunst en cultuur? Of dat u haar om de lekkerste recepten kan vragen? Geen probleem! Met de ChatGPT uitbreiding is Anne uw persoonlijke vraagbaak.

Als u een goed beeld wilt hebben van wat u uitgeeft, kan Anne voor u een huishoudboekje bijhouden.

Uw huisarts, mantelzorger, fysiotherapeut of andere zorgverleners kunnen met deze functie belangrijke instructies toevoegen. Bijvoorbeeld bewegings- of ademhalingsoefeningen.

Bent u niet zo goed meer ter been en is het daardoor lastig de gordijnen dicht te doen of verlichting aan/uit te zetten? Of vergeet u dikwijls de verwarming uit te doen? Als uw huis daarop is ingericht, kunnen we Anne zo instellen dat deze acties automatisch worden uitgevoerd. Of u kunt Anne erom vragen. 

Anne heeft ook de mogelijkheid om slimme meters aan te sluiten. U kunt dan denken aan het meten van bloedsuiker, bloeddruk etc.

Maak kennis met Anne en stel uw vragen aan mensen die Anne al in huis hebben

Woensdag 6 maart 19.30-20.30 uur

Scroll naar boven